بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران

 

بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران پزشکی است که حجم بالایی از جراحی های کاهش وزن را بر روی تعداد زیادی از بیماران با موفقیت انجام داده، و نتایج خوبی را در کارنامه خود داشته باشد.

جراح چاقی باید در مورد انواع روش های جراحی چاقی تجربه داشته باشد و بتواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد. یک جراح چاقی ، پزشکی است که در انواع جراحی باریاتریک تخصص دارد و چندین سال آموزش دیده تا در این زمینه متخصص شود.

بهترین دکتر جراحی چاقی به شما کمک می کند تا روند جراحی و انتظارات پس از عمل را درک کنید.

جراحان چاقی در جراحی های کاهش وزن از جمله مینی بای پس معده ، گاسترکتومی اسلیو یا اسلیو معده ، بای پس کلاسیک معده Roux-en-Y (RYGB) و باندینگ معده (AGB) تخصص دارند. البته روش باندینگ یا حلقه گذاری معده منسوخ شده است.

 

بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران

 

 

بهترین جراح چاقی در تهران

بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران هزاران عمل جراحی کاهش وزن را انجام داده است، به این معنی که تجربه زیادی در انواع روش های جراحی دارد.

یک دکتر جراحی چاقی خوب از نزدیک با بیماران خود در تماس است تا بتواند برنامه فردی برای کاهش وزن و زندگی سالم تر برای آنها تعیین کند.

آنها همچنین از بیماران خود در طول کل فرآیند مراقبت های قبل از عمل، حین عمل و مراقبت های بعد از عمل، پشتیبانی می کنند.

امروزه با رواج جراحی های باریاتریک ، جراحان چاقی زیادی در تهران وجود دارند و خیلی از آنها در زمینه کاری خود دارای مهارت و تجربه بالایی هستند، ولی انتخاب بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران می تواند دشوار باشد.

در ادامه توضیح مختصری درباره جراحی چاقی می دهیم و سپس به شما در انتخاب بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران کمک می کنیم.

 

جراحی چاقی

جراحی چاقی یا جراحی باریاتریک یکی از مهم ترین روش های درمان چاقی است.

عمل چاقی می تواند به افرادی که چاق هستند کمک کند وزن خود را کاهش دهند و آن را برای مدت طولانی حفظ کنند. این جراحی ها زمانی انجام می شوند که روش های دیگر در کاهش وزن شکست خورده باشند.

از عمل های چاقی می توان برای درمان چاقی مرضی یا چاقی شدید که دلیل بسیاری از مشکلات سلامتی است، استفاده کرد.

این جراحی یک عمل پیچیده است و با کوچک کردن اندازه معده  یا دور زدن بخشی از دستگاه گوارش شما همراه است که نیاز به تخصص جراح مجرب دارد.

 

هدف از جراحی های کاهش وزن

هدف از عمل های چاقی ، از بین بردن چربی های اضافی و چربی های احشایی با استفاده از کاهش دریافت کالری بدن است، که شما طی استانداردهایی در عمل به این نتیجه می رسید.

به عبارت دیگر هدف از جراحی های کاهش وزن رساندن BMI بدن شما به میزان نرمال (یعنی وزن متناسب با قد) است، که سلامتی شما را تضمین می کند و بیماری های مرتبط با چاقی را از زندگی شما حذف می کند. برخی از بیماری های مرتبط با چاقی عبارتند از دیابت، فشار خون، کبد چرب و ناباروری.

در نتیجه این روش ها، بیماران می توانند وزن کم کنند و به سلامت بدن خود کمک کنند.

با این حال، ذکر این نکته ضروری است که جراحی های باریاتریک به مراقبت شخص پس از عمل و نظارت جراح چاقی که تجربه زیادی در این زمینه دارد، نیاز دارد.

سابقه پزشکی فعلی شما و همچنین هر عامل دیگری مانند سن یا جنسیت ممکن است بر عملکرد این نوع جراحی در طول زمان تأثیر بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع جراحی چاقی و اثر بخشی آن در درمان چاقی، می توانید با ما در تماس باشید. راه های ارتباطی ما:

09128629202

info@dryarani.com

 

بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران 1

 

انتخاب بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران

بهترین پزشک جراحی چاقی کسی است که:

  1. قابل اعتماد باشد: قبل از تصمیم گیری، ایده خوبی است که شخصاً با جراح ملاقات کنید تا هر سوالی دارید بپرسید. این به شما این فرصت را می دهد تا شخصیت جراح را درک کنید و ببینید آیا با او احساس راحتی می کنید یا خیر.
  2. مشاوره قبل از عمل را ارائه دهد.
  3. ویزیت های قبل و بعد از عمل را خود جراح انجام دهد.
  4. جراح باید اهداف و نیاز های شما را بداند و طبق آنها روال جراحی را پیش برد.
  5. تجربه طولانی مدت در زمینه جراحی های چاقی داشته باشد و با انجام آزمایشات و بررسی ها تعیین کند کدام روش جراحی باریاتریک برای شما بهترین است.
  6. باید روش های مختلف جراحی باریاتریک را به دفعات خیلی زیاد انجام داده باشد و سابقه خوبی در موفقیت عمل ها و رضایت بیماران خود داشته باشد.
  7. نمونه کارها و تصاویر قبل و بعد عمل از بیماران را ارائه دهد.
  8. تیم اختصاصی جراحی چاقی، و گروه های پیگیری و پشتیبانی قبل و بعد از عمل را ارائه دهد.
  9. باید در پیشگیری و درمان عوارض احتمالی عمل مهارت داشته باشد.
  10. برای ویزیت ها و مراقبت های بعد از عمل در دسترس باشد.

 

تیم جراحان چاقی دکتر محمد یرانی

تیم جراحان چاقی دکتر محمد یرانی ضمن ارائه تمام موارد بالا، امکان ارتباط مستقیم با بیمارانی که قبلا عمل شده اند را برای شما فراهم آورده است.

شما می توانید از طریق گروه تلگرام اختصاصی بیماران با افرادی که توسط دکتر یرانی عمل شده اند صحبت کنید و از تجربیات آنها مطلع شوید.

همچنین می توانید از نحوه عملکرد تیم جراحی و میزان رضایت آنها از عمل مطلع شوید.

از دیگر موارد تمایز تیم جراحی دکتر یرانی ، همکاری با متخصص بیهوشی متبحر و با تجربه است. زیرا بسیاری از بیماران ترس از بیهوشی دارند و داشتن یک متخصص بیهوشی کار بلد می تواند این ترس را کاهش دهد.

 

اگر به دنبال جراحی چاقی و یافتن بهترین دکتر جراحی چاقی در تهران هستید، از همین امروز دست به کار شوید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و هنگام انتخاب جراح چاقی برای خود یا عزیزان تان تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 

دیکشنری

Roux-en-Y (RYGB) : جراحی کاهش وزن به روش بای پس کلاسیک

Body Mass Index (BMI) : شاخص توده بدنی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

آخرین مقالات